"Запитання – Відповіді"
Питання, які часто виникають у споживачів
— Коли починається та закінчується опалювальний період?
— В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути?
— Отримую пільги на оплату комунальних послуг в грошовій безготівковій формі, на який рахунок будуть перераховувати кошти на виплату пільг з 1 січня 2023 року?
— В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?
— Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?
— Який порядок розрахунку за послуги опалення, якщо в житловому будинку або в квартирі встановлений прилад обліку теплової енергії?
— Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними?
— Який порядок перевірки якості послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води?
— Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам?