2024-11-22
«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як звернутися до фахівців дистанційно?
На офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» представлені онлайн сервіси для звернення споживачів : «Надіслати нам листа», «Особистий кабінет споживача».
Як надіслати листа без реєстрації на офіційному сайті підприємства?
Якщо ви не зареєстровані в «Особистому кабінеті споживача», можете скористатися сервісом - «Надіслати нам листа» (http://te.pl.ua./on_line/mail.php):
1. Оберіть тип повідомлення, яке хочете написати.
2. Введіть прізвище, ім’я та по батькові.
3. Введіть електронну пошту, домашню адресу та телефон.
4. Напишіть своє повідомлення обсягом не більше 500 символів.
5. Натисніть «Надіслати».
Нагадуємо також, що інфо-боти у месенджерах дозволяють швидко, зручно та надійно передавати показники індивідуальних лічильників в облікову базу абонентської служби без участі персоналу.
Офіційні сторінки підприємства у Facebook та Instagram - це не платформи для передачі показників лічильників, просимо звернути на це увагу!
Можна написати на електронну скриньку підприємства : info@pte.poltava.ua , але не забувайте дублювати особливо важливі звернення чи запити у паперовому варіанті на адресу підприємства – це стала європейська практика, коли повинен існувати офіційно зареєстрований документ.
❗️Консультації наших фахівців доступні у робочий час за номерами інформаційно-довідкової лінії:
☎️(0532) 510-455 (багатоканальний);
(095) 288-50-81;
(095) 278-47-06;
(067) 503-00-35.
Дякуємо за конструктивну співпрацю та діалог!
Пресслужба «Полтаватеплоенерго».
Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook, Instagram, Viber .