«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» У СМАРТФОНІ: Багатофункціональний інформаційний чат-бот — нова сторінка у взаємодії підприємства зі споживачами!

2021-04-15  
У 2017 році «Полтаватеплоенерго» першим у Полтаві серед підприємств надавачів послуг, започаткувало практику взаємодії зі споживачами за допомогою чат-ботів у месенджерах Viber та Telegram. Проте, час не стоїть на місці і на заміну першому поколінню чат-ботів прийшли нові — багатофункціональні (інфо-боти). Які функції в них закладено та що необхідно аби стати їх користувачем, читайте у матеріалі нижче…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Актуальна інформація про теплоспоживання упродовж березня 2021 року — уже на «Мапі комерційного обліку»

2021-04-13 
Березень 2021 року видався досить прохолодним. Температура повітря першого місяця календарної весни була доволі низькою як для цієї пори року, однак березнева погода все ж була значно теплішою ніж у лютому. Яким чином температура зовнішнього повітря вплинула на обсяги споживання тепла, а отже і вартість опалення, у березні читайте у статті нижче…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ПОВІДОМЛЯЄ: Графік підготовки теплового господарства до наступного опалювального сезону

2021-04-12  
Сьогодні завершився опалювальний період 2020-2021рр. І щоб наступний опалювальний сезон також пройшов без позаштатних ситуацій, працівникам «Полтаватеплоенерго» необхідно…

Опалювальний період 2020-2021 рр. у м.Полтава завершиться у понеділок, 12 квітня

2021-04-09 
У зв’язку з підвищенням середньодобової температури зовнішнього повітря у місті Полтава…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Нарахування за березень 2021 року дивіться в «Особистому кабінеті споживача»

2021-04-08  
Кожен місяць для «Полтаватеплоенерго» починається однаково: фахівці підприємства проводять нарахування за спожиті протягом розрахункового періоду послуги...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Маємо підсумки трьох періодів опитування щодо термінів завершення опалювального періоду у Полтаві!

2021-04-07  
Традиційно у квітні містяни починають активно обговорювати, чи вже досить тепло аби завершувати у житловому секторі Полтави опалювальний сезон? Тож, аби узагальнити думки містян із цього питання, «Полтаватеплоенерго» започаткувало нову традицію — проводити опитування. Нагадаємо, починаючи із 3 квітня поточного року на офіційному сайті «Полтаватеплоенерго» усі охочі могли висловити свою думку, з приводу питання про доцільність вже зараз завершувати у Полтаві опалювальний сезон. На сьогодні вже відбулися три періоди опитування, яке мало виключно консультаційний характер. Як же голосували полтавці читайте у нашому матеріалі...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Передавати показники лічильників через сайт підприємства — швидко, легко та зручно!

2021-03-26  
Абонентська служба «Полтаватеплоенерго» нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) та теплової енергії про необхідність своєчасної передачі їх показників…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО»: Як почати раціонально користуватися тепловою енергією?

2021-03-25  
Опалювальний період 2020-2021 рр. виявився не лише аномально холодним за кілька останніх років, а й, судячи з прогнозу синоптиків, ризикує навіть встановити своєрідний рекорд тривалості. Проте, попри нічні заморозки, весна все частіше нагадує про своє наближення. Тож все більше громад житлових будинків нашого міста замислюються про можливість скорочення енергоспоживання на опалення житлових будинків удень та в періоди значного підвищення температури зовнішнього повітря. Це і перебування в оселях дозволить зробити комфортнішим, й дасть змогу із настанням весни істотно заощадити на опаленні. Про можливість самостійно визначати режими теплоспоживання на опалення житлових будинків читайте у нашому матеріалі…

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» НАГАДУЄ: Своєчасна оплата послуг підприємства — запорука стабільного перебігу опалювального періоду

2021-03-18  
Карантинні обмеження — не привід забувати оплачувати отримані комунальні послуги. Попри те, що прострочені оплати поки не загрожують штрафними санкціями, закликаємо споживачів бути відповідальними...

«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ: Актуальна інформація про теплоспоживання упродовж лютого 2021 року — уже на «Мапі комерційного обліку»

2021-03-16  
Лютий 2021 року видався незвично холодним та найхолоднішим з-поміж усіх зимових місяців. Температура повітря останнього місяця календарної зими була доволі низькою і в другій декаді місяця доходила навіть до −19°С. Загалом, цьогорічна зима була морозною і, серед аналогічних періодів упродовж кількох останніх років, встановила своєрідний температурний рекорд. Як вплинула лютнева температура зовнішнього повітря на обсяги споживання тепла, а отже і вартість опалення, читайте у статті нижче…


АКТУАЛЬНО

 
Сплачуйте за тепло кешбеком від держави

Національний кешбекдержавна програма, яка повертає громадянам 10% від витрат на українські товари чи послуги. Отриманий кешбек можна використати для оплати комунальних послуг. Проект реалізується Міністерством економіки у співпраці з Міністерством цифрової трансформації, Національним банком і Кабінетом міністрів України.

Як це працює:

Оформіть спеціальну картку (віртуальну в банківському додатку або фізичну у відділенні).

Визначте картку(и) для розрахунків за покупки.

Купуйте українські товари, отримуйте кешбек на спецрахунок.

Використовуйте кешбек для оплати комунальних послуг.


Ключові переваги:


Економія до 3000 гривень на місяць.

Цільове використання на комунальні послуги.

Проста система нарахування та використання коштів.

Підтримка вітчизняних виробників.

Приєднуйтесь до "Національного кешбеку" – заощаджуйте на комунальних платежах, підтримуючи українське виробництво!



КОРИСНО

ОФІЦІЙНО