Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передати показники лічильників

2024-08-27  


«ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО» ІНФОРМУЄ:
Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передати показники лічильників

Швидко, зручно і надійно — саме так характеризують інфо-боти у месенджерах споживачі, які вподобали цей спосіб передачі показників індивідуальних лічильників. Чому ж саме через месенджери найзручніше передавати показники?


Коли настає остання декада місяця, полтавські теплоенергетики звертаються до споживачів із проханням вчасно передати показники квартирних лічильників тепла і гарячої води. Цього місяця передати показники індивідуальних приладів обліку (гарячої води, теплової енергії) слід до 30 серпня включно. Зробити це можна кількома способами, однак найзручніший — через інфо-боти у месенджерах Viber і Telegram.

Інфо-боти у Viber і Telegram — найзручніший спосіб передати показники лічильників


«Полтаватеплоенерго»  розширило взаємодію зі споживачами шляхом запровадження багатофункціональних інформаційних чат-ботів — інфо-ботів. 

Нагадаємо, ідентифікація споживача інфо-ботами відбувається виключно за номером контактного телефону. Тож, щоб стати користувачем інфо-ботів «Полтаватеплоенерго» у Viber та/чи Telegram, необхідно, щоб номер вашого телефону (на який зареєстровано месенджери) було внесено до облікової бази підприємства як контактний для відповідного особового рахунку.

Статистика користування інфо-ботами говорить про те, що багато полтавців уже оцінили всі його переваги. Для тих наших споживачів, які тільки збираються стати користувачами інфо-ботів, дамо кілька корисних підказок для користування цими програмними продуктами «Полтаватеплоенерго».

Тож як передати показники лічильників за допомогою інфо-ботів? Алгоритм користування ними однаковий як для Viber, так і для Telegram: 

Крок 1. Знайдіть в обраному месенджері чат-бот.
 

Крок 2. Перейдіть у «Головне меню» інфо-бота.
 

Крок 3. Оберіть опцію «Передати показники ПО» (ПО — приладів обліку).
 

Крок 4. Якщо із вашим контактним номером телефона, на якому зареєстровано месенджер, у обліковій базі «Полтаватеплоенерго» пов'язаний лише один особовий рахунок, інфо-бот відразу відобразить інформацію за останнім з переданих раніше показників індивідуальних приладів обліку і запропонує обрати потрібний лічильник (навіть якщо він один!) і ввести його поточні показники. Якщо ж ваш телефонний номер контактний для кількох особових рахунків, то перед внесенням показників потрібно буде спочатку обрати необхідний особовий рахунок, а потім переходити до етапу передачі показників індивідуальних приладів обліку.

Крок 5. Після внесення вами даних і їх передачі інфо-ботом до облікової бази підприємства, останній поінформує користувача про обсяги спожитої послуги.

Крок 6. Оберіть наступну дію у чат-боті, якщо є така необхідність, перейшовши у «Головне меню» інфо-бота.


Перевагою передачі показників індивідуальних приладів обліку через інфо-боти - є автоматичне опрацювання введених даних із покроковою їхньою перевіркою. Вони відразу вносяться в облікову базу абонентської служби без участі персоналу. А оскільки людський фактор під час отримання показників від споживачів відсутній, це гарантує уникнення можливих затримок, помилок чи неточностей.
 

«Полтаватеплоенерго» — завжди на відстані одного кліка!
 
 


Прес-служба «Полтаватеплоенерго».


Щоб завжди бути у курсі подій на підприємстві і новин від його структурних підрозділів, підписуйтесь на нас у Facebook , Instagram , Viber  чи Telegram .

Друкувати

АКТУАЛЬНО




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО